Diqus

Saturday, July 18, 2015

Safety Not Guaranteed (2012), USA, Regi: Colin Trevorrow





















Rolig tidsreise-film



Den sjenerte jenta Darius (Aubrey Plaza) er predikant for et magasin. Hun blir med på å undersøke en sak der en mann, Kenneth (Mark Duplass), som har utlyst en annonse der han søker en person som kan reise sammen med han i tiden. Darius, later som hun er interessert i å reise i tiden kun for å komme nærmere Kenneth for å finne ut om han er ekte eller hva det er med han.

Safety Not Guaranteed er ikke en tidsreise-film for de som er ute etter masse action og spenning. Dette er mer en koselig og varm drama-komedie der to ensomme mennesker lærer hverandre å kjenne. Jeg synes den var ganske så god. Jeg fant det veldig søtt der Darius blir trent opp til å en profesjonell tidsreiser. Og hun er en veldig sympatisk karakter, til tross for at hun lyver til Kenneth om hvorfor hun egentlig blir med han, så ser hun aldri på han som et freak-show. Kenneth er også veldig morsom, for du vet ikke om han er seriøs eller om han bare er en skikkelig gærning.
Jeg tror også mye av grunnen til at jeg likte dette er fordi jeg kan kjenne meg lett igjen i disse to karakterene, jeg har det med å heie på de introvert og de som er veldig utenfor og som rett og slett er ensomme.

Safety Not Guaranteed er en film jeg lett kan se for meg passe veldig bar på en søndag der du virkelig trenger å bare kule ned. Action-fans se en annen vei!

No comments:

Post a Comment